Kızlar bugün doktora gittim bebişim 29 haftalık kilosu 1290 gr. Çok iyi dedi. Ama kordon boyna dolanmış. Doğuma kadar normale dönebilir dedi. Takip edicez dedi Ama ben korkuyorum. Böyle olup bir sıkıntı yaşayan var mı yada sonradan düzelen ? Hareketlerinde de bazen azalma oluyor hatta bir iki kez postta açmıştım bunla ilgili. Ne biliyim çok korkuyorum 😔