Lavininannesi1 Merhaba canım anneler 🌸 Hamileliğin ilk aylarında ciğer yiyen oldu mu, herhangi bir zararını gördünüz mü? Ben azda olsa ciğer yemek istiyorum engel oluyorlar bebekte leke olur vs diye 😔
Momytobe Lavininannesi1 lekeden değil vitamini çok yüksek olduğu için önerilmiyor bi iki tane yiyebilirsin
kucuktospam Çook severim🤤ama hiç yemedim beş aydır. a vitamini çok yüksek , bebeğe zararlı o sebeple lekeyle bi ilgisi yok.
mom_ Hamilelikte yenilenlerin leke yapması bana biraz batıl inanç gibi geliyor. Ama içerdiği yüksek A vitamini nedeniyle yenmemesi öneriliyor. Sanırım ciğerde sakatat grubundan mesela kokoreç vb şeylerde yememek gerekiyor.
Ohaezgi Lavininannesi1 şimdi baktım canım internetten kaçıncı haftadasın ilk trimester de yenmemesi gerekiyomuş, ben ikinci trimester de yemiştim sanırım öyle denk geldi allahtan
Ohaezgi Lavininannesi1 aa yeme o zaman canım 12. Haftadan sonra diyo internette ama ne kadar doğru bilemem sen yine doktoruna danış istersen
Lavininannesi1 Ohaezgi Çok pişmiş olursa az miktarda yiyebilirmişim canm danıştım doktoruma teşekkür ederim ayrıca ilginden dolayı 🙏♥️