Tugbaren Dün şeker yüklemesi sonuçları yüksek olduğunu söyledi doktotumuz 🤦🏻♀️ Diyetsizyen endokrinoloji ile görüştük diyete başladım. Bu şekilde yaşayan oldu mu neler yaptınız şeker yüksek olması riskli midir
Dilarad1 Dikkat edeceksin yediğine içtiğine . Bence saat 7 8 den sonra çok şekerli şeyler tüketme sıkıntı olmasın sonrasında