arife_shn Sevgili anneler 5+4 üm bende bu gün kontrole gittim sadece kesesi oluşmuş dedi doktor iki hafta sonra da bebek oluşacak dedi sizcede şimdiye çoktan oluşması getekmiyor muydu bebeğin
mlsmrtgl arife_shn Doktor zaten size gerekeni söylemiş. Neden kafanızı bulandırıyorsunuz. 5. Hafta bebeği görmek için erken
Dilarad1 arife_shn hayır normal Bir durum bir sonraki muayene de kalp atışını duyarsınız doktorunuz neden yalan soylesinki
Attent arife_shn banada aynisi demiştim 6 buçuk haftada gittik yine kese var bebek yok doktor dedi bi altdan bakalım yoksa boş kese var dedi sonra altdan baktik oğlum orda çok mutlu oldum şuan 25 haftalık hamileyim
Cnnumt arife_shn ben 6 haftamda görmüştüm cnm bebegimi hatta düşük tehlikem vardı kalp atışını bile duyduk