Valla ilk dönemde mide bulantısından ben de yiyemedim hiçbirşey. Sadece meyve yedim mevsimindekilerden. Kışa denk geldiği için portakal, mandalina bolca tükettim. Zaten ilk dönemde bildiğim kadarıyla c vitamini bi hayli ihtiyaç olan bi vitamin. Bi kiloya yakın yediğimi de biliyorum. Ayva, elma falan. Tek öğünüm oydu. Bi sıkıntımız da olmadı çok şükür hatta her kışı bronşitle geçiren ben grip bile olmadım hatta nezle bile olmadım ki eşim bi hayli viral bi virüs taşımasına rağmen bana dokunmadı. Sadece yaz meyveleri daha şekerli olduğu için biraz riskli olabilir fakat zararı dokunacağını sanmıyorum. Doktoruna yine bi sor istersen olmadı bi diyetisyene de sorabilirsin. Şimdi 28.3 olduk bi sıkıntımız yok gebelik şekerinden başka o da yediğim dondurmalardan 🙈