ttozc Busracobann gynositol bana da verdi doktor günde kaç tane aldınız acaba inşallah bana da faydası olur
sibelbulut Folikasit bebeğin beyin gelişimi için gereklidir hamile kalmaya yardımcı olmaz. kuru incir ve nar yiyin bol bol
Seraybas Rana012 4. Ayda oldu canim cok sukur folibol kulaniyordum bugun doktora gttim doktorum folibolun dozu yuksek folidoce verdi ona devam edicem yarindan itibaren
Seraybas Seraybas ben doktora gitmistim gebelik dusunuyoruz dedigimde doktor demisti folikasit baslayalim kolaylastirsin hamileligini die o yuzden fazydasi oldugunu dusunuyorum icmeye basladim 2 ay sonra hamile kaldim
minikmucizemmmmmm Rana012 amin inşallah canım Allah isteyen herkese nasip etsin hayırlı vakitte sağlıklı bebişler
Merveeee45 Rana012 sadece biraz pahalı mı sizce de kızlar bana mı öyle geliyor diğerlerinin fiyatını bilmiyorum ama
Papatya-20 meryemmblog folbiolü doktorum önermedi cok yüksek doz DİE hamile kalmadan kullanabilirsin ama hamile kalınca folidoce kullan demişti