Kızlar kasım 24 sat tarihimdi ve bat tarihim 23 Aralık tı ve ben 11 aralıkta 3 gün süreli regl oldum ve daha cok su gibiydi normalde 5 gün yorgun sekilde geçiririm ilk pembe soluk renk geldi sonra su gibi kan geldi hiç bu şekilde olmamıştım 11 112 gün önce regl oldun sizce nedeni nedir aralıkta kontrol oldum ve düzensizliğim de yoktu suanda doktora cıkamıyoruz bulunduugum yerde yok kadın dogum izine gitmememede 5 ay var daha danısabılecegim kimse yok