Fatmaada2015 bebegimi ekim 27de öğrendim tesadüfen, gittim 30′ekimde kontrole keseyi görmediler alttan baktılar gördüler minnacıktı zaten o zaman bir hafta sonra gittim kalp sesi için daha çok erken olduğundan duyulmadı geçen hafta yine gittim bebek görünmedi çarşamba günü özele gittim bebek var kalbi atmıyor dediler yarın kontrole gideceğim 🤲🤲