Fatmakc Canım otu ablamın doğumunda yaptık ama annemler ne okudular bilmiyorum. Evet belki onun etkisiydi doğumu suni sancıyla yaptı ama normal yaptı. Doğumdan sonra baktım ki suyun içerisindeki o ot elim kadar açılmıştı. Doğumdan sonra tekrar kuruttuk ve yine eski halini aldı. Onun kuruması sonucu rahmin kapanması diyorlar. Daha kolayca iyileşti hemen ayağa kalktı. Şimdi bizde 38+4 deyiz bende deneyeceğim Rabbim hepimize bir avazda mimozalarımıza kavuşmak nasip etsin..