SevdaTacoluBakr Geçen hafta kese görüldü ama 2 gündür kahve lekelenme var yarın randevum var benle bu haftada bu şekil lekelenme yaşayan oldumu endiseliyim
Mizginilhan SevdaTacoluBakr evt canım benim öyle oldu görür görmez doktoruma haber verdim hemen gel.dedi bana bi bakalım ve o gece serumla hastanede yatırıldım düşük. Tehlikem vardı doktoruna haber ver bence
Saadet27 SevdaTacoluBakr CNm bende de lekelenme var ama çok açık pembe akıntı gibi Progestan kullanıyorum inşallah önemli değildir ikimizinde 🙏🏽
Aysehatun SevdaTacoluBakr benim oldu canım 5.haftamda kahverengi az lekelenmem oldu doktora gittim ilaç verdi haftada bir iğne verdi ve dinliceksin dedi 2 ay annemde kaldık o baktı bize ilk rahimde de kanama alanim vardi o 7.haftada sona erdi ama kahverengi akintilarim 13.haftada son buldu suan 17 haftalik olduk cok sukur bence iki gundur oldu desin keşke hemen doktora gitmelisin ins bisey yoktur ve gecer ben hep dinlendim kendimi yormadim 2 ay bi wc bi yemek icin kalktim dedigim gibi simdi iyiyiz cok sukur doktorum bana sicak dus ve iliskiyi yasaklamisti gecmis olsun sizede
Ozagac SevdaTacoluBakr Bende 5+4 günlük hamileyim dün dr boş kese olabilir demişti bugün de lekelenme var korkuyorum dr aradım düşük olabilir dedi yarini bekleme bence
kyrdsvn Çok endiselenme önemli bişey yoktur inşallah. Gecen hafta benimde öyleydi. 1 gün pembe renginde kan geldi ertesi gün çok az leke oluyordu. Devam ederse gel demişti doktorum. Şükür etmedi. Bebeğin yerleşmesinden dolayı oluyor
SevdaTacoluBakr Bi tane kızım var ondada bu şekil oldu sonra progestan başladık ama yinede her hamilelikte bi cahil oluyor korkuyor insan ins yarın kötü bi şey demez
SevdaTacoluBakr Nasip artık bizim Hayır gördüğümüz şer olabiliyormus .. Rabbim hakkımızda hayirlisini gönlümuze razi gonlundekini hakkımızda hayırlı eylesin ins
SevdaTacoluBakr Aysehatun saglasin cnm sanada geçmiş olsun öyle çok değil bi kaç damla ara ara geldi bende bakalım Dr ins güzel şeyler söyler büyük ihtimal progestan verip dinlen dicek bende bi wc ye bide namaza kalkiyorum dinlenyorum 1 haftadir
Elos SevdaTacoluBakr korkmayın Allah’ın izniyle birşey olmaz. Bende de oldu hatta neredeyse 1 hafta sürdü. Panikledim acile filan gittim. Tüm doktorlar çok sakindi hatta sinirlerimi bozmuştu. Tam 5. Haftamdı. Çok normal o haftada. Hatta birisi yazmıştı. Hiç lekelenmem olmadı normal mi diye 🙂 yani herkeste görülen bişey
SevdaTacoluBakr Elos bende yabancı deglim aslında bu lekelenmelerim bi tane kızım var ondada oldu ama her hamilelik başka deneyim işte ins güzel sonuçlar alrim bugun