khayalazeyd Kizlar bebegim dune kadar tekmeliyordu her saat bashi simdi sadece gunicinde 3-4kere hiss ediyorum karnima dokunuyor. Sizde de oylemi korkuyorum dogrusu neden duzenli deyil ki 😭😭😭
Buseyvz khayalazeyd geçenlerde ben de böyle bir şey yaşadım baya azaldı hareketleri ve doktoruma sordum o da yeri azaldığı için hareketleri kısıtlanıyor ama hiç hissetmiyorsan gel bakalım dedi sonra 1 2 gün az da olsa hissettiğim için gitmedim sonrasında düzeldi canım. Yani sen de hiç hissetmiyor değilsen korkma.
Srplhrgl khayalazeyd ben 25 26. Haftalarda öyleydim 27ye girdim artık uyurken bile hissediyrm normal düzensiz olmaları sıkıntı yapma gün içerisinde hiç hissetmezsen kork ama bir iki kere hissedersen birşey olmaz allahın izniyle
Emlyyyy khayalazeyd benimde oyle canim iki gun hareketli diger gun bi kac kere vuruyor elimi karnima koydugumda yer değişme hareketlerini hissediyorum eskisi gibi tekmelemiyor ama normal her şeyi bazen sırtını dönüyorlar o yuzden hareketleri az oluyor bnde pıhtı sorunu var cokca dinliyrm kendimi 😊
sntn khayalazeyd bende 26+4 haftalık hamileyim 10 gün önce felan benimde bir kaç gün öyle oldu hatta bir ara baya korktum hastaneye gidecektim ama şuan düzeldi çok şükür şimdide o kadar dayanıyor ki bir tarafa dışardan belli oluyor resmen
khayalazeyd Srplhrgl Evet hissediyorum ama bazen saat bashi 10 kez falan olmali diyolar da korkuyorum. Bide bende pihti sorunu oldugu icin cok onemsiyorum haraketlerini sanki heran bisey olur gibi
Buseyvz khayalazeyd anlıyorum bende de öyle oldu korkmuştum ama normalmiş yine de içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza danışın.
khayalazeyd Emlyyyy Ayy canim benim cok iyi anliyorum seni😔Rabbim saglikla kavshdursun. Evet ya hani hareket etmese doktoro gidicem de hiss ediyorum icerden hafif vuruyo karnima ama. Dun biraz yordum kendimi belki de ondandir
khayalazeyd Emlyyyy Bisey sorucam canim bazen boyle durmadan pitpit ses geliyo icerden derinde kalp carpmasi gibi bir dakika falan o nedir ya? hickirik mi acaba?)
Selma23 khayalazeyd inanın bende doktora gitmemek için kendimi zor tutuyorum aynen 26 haftalıgım ama bugün çok net hissedemedim hareketlerini eşimde gelip gidip hissettin mi diyip dalga geçiyor benimle ona da kızdım şimdi çikolata yedim yattım ama yine tık yok
khayalazeyd Selma23 Az da olsa biseyler varmi canim yoxsa hicmi hiss etmiyosun? Benim ani oluyo bir hareket sonra birkac saat ses yok. Normalda daha cok hareket ederdi.
Selma23 khayalazeyd evet benimde çok minik dokunuşlar böyle belirli belirsiz ya çok mu stres yapıyoruz anlamadım ki
khayalazeyd Selma23 Belki de biz cok takiyoruzdur cunki bazilari bebegim hic durmuyo diyince endise ediyorum tabi her bebek farkli ama sonucda annelik duygusu ishte. Bakalim yarin nasil olucak bizim findik kurtlari belki duzelir
Hd8 khayalazeyd iki gündür bende hissetmiyordum bugün doktorumu aradım 30. Haftaya kadar düzenli hareketlerini hissetmememiz çok normalmiş. Korkma
Selma23 khayalazeyd valla olabilir ben acile gittim şimdi nst ye bagladılar kanama var mı suyun geldi mi yok e derdin ne dediler dedim ne demek ne hareket hissetmiyorum kalp atışını duydum içim rahatladı normalmiş ☺️ haberiniz olsun i normal dediler
Mom046 khayalazeyd 26+ da 3 gün hissetmedim desem yeridir var ve yok arasındaydı sanırım pozisyonu ile alakalıydı