kedidirokedi ayyy hiç bilmiyorum ki.Ben e devletten baktım.Aile hekımıme foto cekmıstım.O bir sey olmadıgını soylemıstı.Kendı doktorumda ekrandan bakıp yorum yapmıstı.Kagıt olarak almadım elıme iyi zaten diye.E devletttekı raporda da hiç oyle betahcgg falan gormedim 🤷🏼♀️