Bugün çatı muayenem vardı. Öncelikle bundan bahsedeyim. Korkacak hiç birşey yok kızlar. Kendinizi kasmadığınız sürece asla acı falan hissetmiyorsunuz. O yüzden korkmayın hiç giderken. Ve hayatımın asıl şoku 3-4 cm açıklığım varmış. Yani benim kız her an selam anne diyebilir bana.😳 Daha 2 gün önce yılbaşına mı denk gelicek acaba derken meğer o yola çıkmaya hazırlanmış bile. Aşırı heyecanlıyım. Her an doğuruyorummmmm postu açabilirim.😅