tgb94 Ya ben 24 haftalıkıö 50 mglık şeker yüklemesi yapıldı 1 saat bi şey yiyip içmeyin dediler tahlili verdim ve sonradan aklıma geldi o bi saat içinde markete gittim ve lokum verdiler yedim.Bi sıkıntı olur mu tekrar mı yaptırmam lazım sizcre
Derinmaviozkn tgb94 doktorunuza söyleyin mutlaka içeçegi bile cok kısa sürede için diyorlar çünkübir zamanlaması olabilir
tgb94 Derinmaviozkn off evet haklısınız nasıl boş bulundum bilmiyorum sonradan eve gelince aklıma geldi bi de
Tahaninannesii tgb94 hem bu salgında öyle açıktan ikram edilen şeyleri almayın Allah korusun hamilesiniz de daha dikkatli olmamız lazım
tgb94 Tahaninannesii ya inanın öyle boş bulundum ki biz satın alacağımız şeyin tadına bakalım diye aldım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ama kesinlikle dikkatli olmam gerekirdi