Sibelylmaz68 Merhaba ben 28 haftalık hamileyim ama bebeğim çok az hareket ediyor sizce neden olabilir bugün sağlık ocağına gitdim kalp atışını normal dedi 🤰
ikizminikler Sibelylmaz68 bazen az hareket eder bazen çok kalp atışları normalse takılmayın bu kadar uzanın dinlenin tarlı şeyler yiyip gözlemleyin mesela ben bazen dokunmayınca yada bakmayınca kıpırdadığını anlayamıyorum sende de öyle olmuş olabilir
Ortmenanne16 Sibelylmaz68 merhaba. Bende 28. Haftamdayım. Benimde bir gün çok tekme atıyor bir gün de çok az. Bende de bı gerginlik oluyor. Ama şunu fark ettim mandalina ne zaman yesem tekme atıyor. O zaman daha iyi hissediyorum. Size de tavsiye ederim.
Karbeyaz12 Sibelylmaz68 aynı haftadayız, karnınızda titreşim gibi bir kıpırtı oluyor mu yeni başladı bende
minik_kalbim Sibelylmaz68 bende 28 haftaligim hic canimi yakmiyo kuzum benim ben burcuna bağlıyorum balıklar hep sakindir tabi balık olursa 😀
Sibelylmaz68 ikizminikler bugün çok az oynadı ama korkuyorum tabi ilk bebek olunca herelde sürekli uyuyo 🤣
ikizminikler Sibelylmaz68 benim de ilkler bide ikizler biri oynuyor diğeri oynamıyo bazen elimle hissetmeye çalışıyorum hafif bastırıyorum tık diye vuruyo😂 rahat bırak beni diyo herhalde 😂 oluyo öyle şeyler bazı günlerde ama uzun sürerse doktoruna git
Sibelylmaz68 ikizminikler 21 de randevumuz var bakalım gidicez bugün Allah’tan normale döndü kilirdaniyo ya 😁🤲
Sibelylmaz68 Ortmenanne16 benim yediğim meyvenin hadi yok valla hep yiyom ama benim kız tembel olcak belli 😁🤣
Sibelylmaz68 Karbeyaz12 ben 25 haftalık Ken hissetdim sizin ki de tembellik yapio herelde bizim kız gibi 🤰
Tugbahanim1 Haftadayım ben de, çoğunlukla çok hareketli bazı günler daha az hareket ediyor. Ben başka şeylerle çok ilgilenir sakin bir ortamda olmazsam hareketlerin azaldığını fark ettim. Sakinlik sessizlik istediğini anlıyorum o zaman. Bazen bir şeyler yaparken anlamayabiliyoruz hareketleri. Titreşim ve dönüşleri iyi takip etmek lazım 🙂
Sibelylmaz68 minik_kalbim benim burcum da balık olabilir banada hiç zorluk yaşatmadı bı idrar yolu enfeksiyonu kaptım hastanede yattım o şükür diyip duruyorum❤️🤰
momteacher Sibelylmaz68 canım gün içinde farklı zamanlarda 10kez hareket hissediyorsan sıkıntı yok demişti doktorum
Sibelylmaz68 momteacher herelde uyuyo ya çünkü akşam baya oynadı hissediyorum korkmuştum bende Allah’tan uyanmış zilli 🥰😁😁
minik_kalbim Sibelylmaz68 sziin bebekte yürüyünce agirlik veriyormu sanki benim bebek istemiyo hareket etmemi 😅