Ozzseda Arkadaşlar ben 26 Ekim de düşük yaptım 3 hafta sonra eşimle birlikte olmuştuk 9 aralıkda regl oldum dün bitmişti ama tekrar lekelenme gelmeye başladı neden olur acaba . Bi de tekrar hamile olma şansım var mıdır
Dorukunannesifatma Ozzseda düşükten sonra hemen düzene gırmıyor regli…ben de düşükten 3 ay sonra hamıle kaldım stres yapmayın yenıden hamıle kalırsınız allahın ıznıyle ☺️