Mugehkc Bu 4 ayım 3 ay ılaç 4 ay iğne tedavisi gördüm kilom da var birqz ve dış gebelik geçirdim mart ayında sonlandı eşimdede bir tık morfoloji düşüklüğü vr muhtemelen bu aşılama önercek sonra tüp bebek ama ben artık unutsuzluga basladım hangisini yapsak malıyetler nedir devlet destek verıyormu suan sgk yok ve ozele gıdıyorm sizce ne yapmalıyım 1.5 senelık evliyiz cocumuzda yok
Durucukkkk Mugehkc ben daha yeni aşılama yaptırdım canım. Aşılamada devlette 1500 e yakın para gidiyor. Bizim de morfolojimiz 0 . 2 hafta sürüyor tedavi yaklaşık. Çok basit çok kolay bı tedavi yöntemi. Ama ihtimal düşük. Eğer tutmazsa tüp bebeğe basliayacagim. Devlette çok tutmuyor tüp bebek . Eğer SGK karsilarsa en fazla 7 bin 8 bin gider iğnelerle falan. Ama rapor için . 3 senelik evli olmanız lazım. 23 yaşını doldurmuş olmanız lazım. Prim lazım. Eğer rapor çıkmazsa 12 13 bin civarı. Ozeldede 20 bin 22 bin kadar tutuyor
Yasmer123 Durucukkkk bende aşılamayla hamile kaldım ama devlette yaptırdım 1500 tl devletteki aşılama için uçuk bi rakam bi yumurta geliştirici hap bide çatlatma ignesi aldırdı doktorum bana onlarda 200 civarı bişiy tuttu o kadar
Mugehkc Durucukkkk anladım cnm cok saol ıns rabbım tez vakıt verır bir bebiş gerel kalmadan doğal yollarla
Durucukkkk Yasmer123 ben gonalf iğne kullandım. 10 gün boyunca yumurta büyütmek için. Hayırlı olsun. Umarım sağlıkla kucağınıza alirisiniz. Kaç gün sonra öğrendiniz hamile.oldugunuzu ? Asilamadan
Yasmer123 Durucukkkk aşılamadan 15 gün sonra öğrendim ben hamile olduğumu kandan rabbim sizlerede nasip etsin en kısa zamanda
mucizemelif12 Durucukkkk bende geçen hafta aşılama yaptırdım cnm gonalf kullandım senin belirtilerin neler haftaya test yapicam bende çok merak ediyorum
Yasmer123 Durucukkkk ona bisey diyemem çünkü iğne almadım ben geliştirmek için ben hap kullandım doktor 2 kere hapla deneriz olmazsa iğne demişti çünkü
Durucukkkk Yasmer123 benim doktorum bana hiç hap bile başlamadı. Direk iğne ile başladı tedaviye. Yüzde ,10 ihtimal verdi. Size.kac ihtimal verdi acaba
Mugehkc Durucukkkk yanı ıhtımal demedı ama bu ay fostimon ığne kullandım cpk gzl gelısmıs bır yumurtan var ddı
Yasmer123 Durucukkkk hayir bana doktorum öncelikle şunu konuşalım bu tedaviler uzun ve yıpratıcı dedi 1 sene kadar kendiniz bana adapte edin gerisi rabbimize kalmis demişti sonra hap verdi hap 40 tl falandı kullandım iğne verdi çatlatma ignesi sonrada aşılama oldu işte bana oranda için şey dedi bir sağlıklı çift bile 1 ayda 100/25 olabiliyo demişti aşılamada bu 30 35 çıkar ama ikincide üçüncüde şansınız çok daha fazla demişti ama ilk denemem de tuttu çok şükür
mucizemelif12 Yasmer123 cnm belirtilerin nelerdi bende aşılama yaptırdım da kasıklarım aşırı ağrıyor geçen ay adetimde iğne ye başlamadık göğüs siskinligim açısı hiç geçmedi günden güne şişiyor acıyor ama kasıklarım her an adet olcak gibi ağrıyor tutmayacak diye çok korkuyorum
Durucukkkk Mugehkc bende ,3 tane gelişen vardı. Biri ,17 mm. Biri 16 mm . Biri ,15 mm. O yüzden doktor çoğul gebelik yasayabilcegimi ama bu sakıncalı olcabilcegini söyledi.
Durucukkkk Yasmer123 bende aşılamanın. Herkeste yüzde ,15 şans olduğunu biliyordum. Bizim şansımız.normalde yüzde 15. Ama doktorum m morfoloji 0 olduğu için. İhtimal yüzde ,10. Bilgin olsun dedi
Yasmer123 Mugehkc kendinizi üzmeyin belkide rabbim daha hayirli bi zamanı bekliyordur eyer istanbul anadolu daysaniz size doktorumu öneririm mukemel bi doktor