Sen1meleksin Kızlar trombosit değerin düşük dedi doktorum bugün gittim her ay zaten sağlık ocagında kan veriyorum onun sonuçlarına baktı sürekli düşme olmuş. Diğer ay yine tahlil yaptır bidaha bakalım dedi. Korktum anlamadım bu ne oluyor nasıl yükselip çıkıyor