Yagmurtanesi Minnakhamis metin bey be zaman cinsiyet tahmini yapiyor acaba. Kendimi soyluyor yoksa erken haftalarda biz mi sorunca bi tahmin yurutuyor
Minnakhamis Yagmurtanesi canım biz 12. haftada gittik ikili tarama için o zaman söyleyim mi dedi bizde söyleyin dedik %85 ikiside kız dedi ☺️
Pnrbyr-2555 Newmom1 kaç aylık gebesiniz acaba ? Bende fatma hanıma ilk kez gittim ve ona gitmeyi düşünüyorum da biraz bilgi verirseniz çok sevinirim :)
Newmom1 Pnrbyr-2555 şuan 35. Haftamdayım . Fatma hanıma ilk düşük yaptığım için gitmiştim çok endişeliydim stresliydim inanılmaz rahatlattı beni . Doktor olayı biraz da enerji uyumu ben şahsen çok memnunun .
Pnrbyr-2555 Newmom1 kesinlikle haklısınız yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Bu arada özellerde genellikle sezeryana yönlendiriliyor diye bir algı var buhara için de bir kaç kişi öyle diyor. Bir bilginiz var mı bu konuda acaba
Newmom1 Pnrbyr-2555 ben doktorumla Salı günü konuşacağım sezeryan mı normal Doğum mu diye ama Fatma hanımın tamamen bizim tercihimize bıraktığını duydum hep.. ben normal Doğum istiyorum nasip olursa konuşacağım Salı günü size buradan yine Bilgi veririm
Pnrbyr-2555 Newmom1 Allah nasip ederse bir sorun çıkmazsa bende normal doğum olsun istiyorum, Allah inşallah size de sağlıkla normal doğum yapmayı nasip eder. Ve gerçekten çok sevinirim bilgi verirseniz çok da teşekkür ederim size.
maria12 Pnrbyr-2555 ben de Fatma hanıma gidiyorum memnunun canım. Gerekli her konuda bilgilendiriyor. Beslenme, kilo, kremine kadar hatırlatma yapıyor
Newmom1 Pnrbyr-2555 merhaba canım bugün kontrole gittim Fatma hanıma sordum bundan sonra kontrollerime göre beraber karar veririz dedi normal Doğum istiyorsan ama çok yürü dedi artık süreci takip edeceğiz aksi birşey olmazsa normal doğum olacak inşallah sezeryan diye bir zorlaması yok yani hatta bugün bi hastası normal Doğum yapmıştı .
Pnrbyr-2555 maria12 Çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için bende onunla devam edeceğim inşallah :)
Pnrbyr-2555 Newmom1 Hayırlı akşamlar tekrardan canım ben bir şey sormak istiyorumda. Allah nasip ederse fatma hanımla devam edeceğiz bizde. Kendisine randevu dışında herhangi bir şeyde nasıl ulaşıyorsunuz acaba numarasını falan veriyor mu kendisi