Bsse Arkadaşlar gebelikde karın çatlakları için ne kullandınız, kullanıp memnun kaldığınız sonucu güzel ürün ismi varmıdır
Mutlubirannee Bsse Okadar çok ürün kullandım ki. Fakat vücuttan vucuda değişiyor ne kullanırsan kullan çatlayacaksa engel olamıyorsun sadece azaltabiliyorsun
Sen1meleksin Bsse badem yağı has zeytin yağı kullanabilirsin canım ben bunları tercih ettim 30. Haftamdayım çatlağım yok çok şükür önemli olan karnının sürekli nemli kalması demişti doktorum aklında bulunsun.
Senaa27 Bsse ne kullanıyorsan düzenli kullanman ve bol su içmen gerek onun dışında kakao yağı kullanabilirsin procsinde var hatta yarın indirime girecek fiyatı da uygun
1PrensAnnesi Mutlubirannee badger çatlak kremi kullandım 2 tane var sadece belli belirsiz oda 32 haftadayım
ssnnmmm Genetik bir durum malesef kantonnundan hindistancevizine bademe kadar herşeyi sürdüm ama çatlıyorum 😂