Sseval bende mustela seti aldım çok uzun süre gidiyor dedi eczanedekiler ve konak vs veya cildinde bişey olsa doktorlar direk mustela diyor ve aileler almak zorunda kalıyor dedi özellikle yenidoğan döneminde cildi hassas olduğu için bunu öneriyorum ilerleyen zamanlarda değiştirisiniz dedi çok da mantıklı geldi bana sonuçta tazecik cildi