Merve_Sa test yapıyorlar canım ben özele gidiyorum ama testleri mi hep sağlık ocağından yapıyorum onların sisteminede düşüyor beni tekrar çağırmak zorunda kalmıyor ben 2 ayda bir test veriyorum doktorum öyle istediği için geçen gittiğimde 20 hafta da gel dedi aşı için ve test yapıcam dedi okadar