Aysekurtt gülhiz karataşa yaptırdım 400 TL ücret ödedim. Çok güzel ilgilendi 30 40 dk sürüyor dediler 2 saate yakın sürdü. Tabi hepsi görüntüleme değil çocuk yüzünü göstermiyor diye yürüttü birşeyler ye dedi falan baya uğraştı. Ensesinde kalınlık var deyip 2 hafta sonraya gün verdi bugün gittim yine aynı şekilde uzun uzun inceledi. Bi sorun yok çok şükür. İkinci gittiğimde de CD fotoğraf verdi ama ücret almadı kontrol seansı olduğu için. Ben memnun kaldım kendisinden