Busra1606 Kızlar mide ekşimem çok var gavıscon lıkıt kullanıyorum başka ne kullanıyorsunuz doktoruma ulaşamadım çok kötüyüm ya rennıe şurup ve çiğneme tablet kullananlar var mı
Cigdem_ckmz Busra1606 ben renie surup kullaniyorum resmen kurtarıcı hatta gec basladim diye kendime kızdım niye o kadar cektim diye
Cigdem_ckmz Busra1606 renie duo tavsiye ederim canim inanki ben hic bisey yiyemiyirdum o kadar cektim ki insallah sana da cok iyi gelir
Burciin19 Busra1606 eve gidince bakayım yanlış söylemiş olmayayım aynen doktorum yazdı bana 12. Haftadan beri kullanıyorum