Happybabyyy Kizlar 37+3 oldum. Magnezyum içmeme gerek var mi. Kasilma olmamasi arti bi sey mi. Dogum icin kasilma gerekli ya icmesem olur mu. Cvp verirseniz cok sevinirim. Onemli bnm icin
Hanz Happybabyyy canım bende magnezyum kullanıyorum ve doktor bir hafta verdi o zaman keseceğim doktorun şu haftada bırak demesi gerekir
Happybabyyy ikizminikler yoo son 1 hftadir icmiyorum oyle cok kasilmam olmadi. Kasilmam olmasi iyi olmaz mi dogum icin
ikizminikler Happybabyyy doktor ne der bilmiyorum da benim çok baskım vardı o yüzden 33 de bana yazdı magnezyumu ben baskı azaldığı zamanlar içmiyorum tabi sen doktoruna sor yinede.. benim büyük ihtimal sezaryen olcağı için kasılmayla felan bi işim yok 😂
Happybabyyy ikizminikler anladm cnm. Doktor randevum haftaya. Belki bilen vardir diye bi soruyim dedm🙄