Kızlar bayadır özele gidiyordum ama hiç memnun değildim sonra urla devlet hastanesine gittim meki beye ve çok memnun kaldım özelden hiçbir farkı yok eşim benle birlikde içeri girebiliyor video çekebiliyor doğumdada eşim yanımda olacak gerçekten çok dört dörtlük bir hastane ve meki bey çokl çok iyi bir doktor