Valla bende zayıf hamile kaldım 12 haftalık olduğundan beri içimde balık varmış gibi kıpırtılar hissediyorum kimisi o haftalarda hissetmek zor diyor ama karın kurultusunun ya da hareketlerinin nasıl bişey olduğunuda biliyorum bu kıpırtılar daha önce hiç hissetmediğim şeyler şimdi 17 haftalığız balık kıpırtısından daha güçlü ve anlık hareketlenmelere geçtiğini hissediyorum artık dönüyor mu geriniyormu bilemiyorum ama içimde hareketler hissediyorum bence yavrunun kıpırtıları onlar🥰