bankaci26 Uykular haram oldu hamişler kırlentler sert geliyor normal yadık yumuşak hamile yastığı alıpta memnun klan var mı hangisini aldınız?
seday93 bankaci26 ben trendyoldan daha dört haftalıkken almıştım 56 tlye çok güzel geldi aldığım en iyi şeyok rahat ediyorum şuan 26.haftam hala memnunum :) https://ty.gl/jtasvsji
[silindi] bankaci26 ben ebebekten yarim olan, c harfi gibi olandan aldim, cirt cirtla bel destegi de var ama o kismi kullanamiyorum. Kafa kismi yok benimkinde cunku basim yastikta uyuyamiyorum normalde de
seday93 bankaci26 yarıya kadar yer kaplıyor eşim gayet rahat yatıyor zaten benim normalde yattığım yeri kaplıyor hiç bir sorun yaşamadık alan anlamında ☺️
GE__ bankaci26 https://www.e-bebek.com/babyjem-hamile-uyku-destek-yastigi-p-bje-529. Bu canim babyjem. Bel ve sirt agrimdan dolayı uyuyamıyordum hemen aldik o gunden beri cok rahat uyuyorum 37+5 günlük hamileyim. Tuvalete kalkmasam deliksiz uyurum 😄 hatta gecen gun yastığı itmişim oyle uyumuşum belim ağrıdı gun boyunca
bankaci26 [silindi] önemliymiş gerçekten hamilelikte şı yastık daha çok küçğk aslında ama uyutmuyor vallahi