Rabiakaraaslan İki düşüğüm var dün doktora gittim ilişkiden sonra kanama olmuştu ama keseden bir sıkıntı yok işten kanama yok ama bebek görünmüyor kese de 6+4 üm geç döllenme ihtimaller arasında yaşayan varmı bu durumu çok korkuyorum ☹️
esraizmirli Rabiakaraaslan ben 2 hafta geç döllenmeydi canım 6 haftalıkken 4 haftalık gözüküyordu ultrasonda doktorum adet tarihimi değiştirdi ☺️ Şuan 20+5im ama ultrasonda 22+5 gözüküyor farkım kapandı anlıyacagınız korkmayın ☺️
Htcertn Rabiakaraaslan bende ilk hamileligimde kürtaj oldum tekrr hamile kaldim adetim 4 gun gecmesine ragmen testte bile çıkmadı sonra saglik ocaginda kan verdim beta 65 cıktı saglik ocagndaki doktor cok dusuk sagliksiz olablir hemen uzamana git ddi 2 gun sonra gttim kese gorunmedi ama beta yukselmisti sonradan dollenme olmus doktor benmde adet tarihimi degistirdi en son aslinda 23 nisanda olmustm ama 10 mayıs yazdi doktor kalp atisini duydugunda.sonradan tamamlıyor suan 34 haftaligm 4 5 gün geriden geliyor sdece
Srd Geçmiş olsun öncelikle. Benimse sizin gbi geç döllenme olmuş bizde keseyi ve bebeği göremedik ama şükür 2 gün arayla kan testi yapıldı değerim yükselmişti çok şükür içinizi ferah tutun güzel haberlerle tekrar burda olmanız dileği ile.
Rabiakaraaslan Srd Amin inşallah kan testine göre görünmesi gerekiyormuş o beni korkuttu inşallah güzel haberler alırım
esraizmirli Rabiakaraaslan ben de nerdeyse 8 haftalıkken gördüm korkmayın Rabbimin izniyle bişey olmaz 💜
Srd Rabiakaraaslan bgün benim Dr deger 5000 ve üzerinde olursa kese ve bebek görünür dedi. Şimdi haftaya tekrar gdecem bu kez kese ve bebeği görmeye
Ygmrb Rabiakaraaslan bende sivastayım aynı senin gibi bende adetim 7 gün gecikti beta 89 çıktı yarın tekrar doktora gidicem inş sağlıklı hamişizdir 😍🐥🙏🏻 bu arada doktorun kim ben hala doktorda kararsızım
Ygmrb Rabiakaraaslan inan bende senin gibi düşünüyordum ama burda diğer yorum yapan bayanlar benım içimi bi nebze rahatlattı geç döllenmde beta da düşük çıkabiliyor kese de geç gözükebiliyormuş üzülme dua et 🙏🏻