Gigy mommy00 çok çok erken sanmıyorum,16. 17 lerde anca hissediliyor,150-200 gram olmasına rağmen hissemedigimiz zamanlarda oluyor tabi ,gaz ya da bağırsak hareketi olabilir hissetme gibiyse
Sermec27 mommy00 ilk gebelik için de erken ikinci gebelik için de erken ben o oğlumı 17+4 lerde hissetmiştim 45 kıloyla hamile kaldıgım için su an yine 45 kiloyum 12 haftalık olduk daha hissiyat yok evet 2. Gebelikte erken hissedilirmiş ama belki 16 gibi hissederim en erken inşallah 🤲 🥰
Merinosunannesii mommy00 ilk gebeliğim öyle baloncuk filan hissetmedim 19+4te 2 tekme hissettim kiloyla da alakalıymış zayıflar daha erken hissedebilir diye okumuştum bir yerde
plakayerli Ben 12. Haftada bi kere baloncuk patlaması hissettim. Eğer onu okumuş olmasam anlamazdım. Ama bildiğin pıt etti gaz değildi. 3 haftadır bi daha da bişey hissetmedim :/ Siz ne hissettiniz 11’de?