Kuruuzum Haftamdayim artik catlaklar icin bu iki markadan birini dusunuyorum ama karar veremedim sizce hangisi 🤔
Merrcimek Kuruuzum Çatlıyacağın varsa çatlıyosun canım 19. Haftamdayım çatladım bile etim sert sanırım ondan lierac kullanıyorum ama kosunu hiç sevmyorum
PinarOmurAvcioglu Ben ikisini de kullandim. Mustelanin kullanimini ve kremsi yapisini daha cok sevdim.Lierac jel zaten.Ama genetik olarak catlamaya musaitseniz ki acik tenliler daha cok riskli, ne kullanirsaniz kullanin sonuc degismez
Cansummm Ertan53 hergün kullanmıyorum 2 zeytinyağı 1 badem yağı şeklinde sürüyorum ben beyaz tenliyim ve bende herhangi bir tüylenme yapmadı ama tabi kişiye göre değişebilir.
Temmuzz Kuruuzum Lierac kullanıyorum 31. Haftamdayım henüz çatlamadım ama ne olur bilinmez tabi daha.
Ertan53 Cansummm ben daha kullanmaya başlamadım ama faydalı olduysa eğer bnde kullanırım o zamn ben badem yağını düne kadar kirpiklerim uzasın diye kullanıyordum ondan öyle dedim😊yalnış anlamayın lütfen