Ayskem 7+6 olduk bugün kese yanı kanama dışında bi sorun yok ilk zamanlar hiç midem bulanmazdı 2 gündür sabahları bulantım oluyor sizlerin nasıl gidiyor ? 😊
masallarin Ayskem bende 8+2 cok fazla yemek yemek surekli acikmak sabahlari bile ac uyanmakdan ve sık tuvalete gitmekden baska pek bir belirti yok :) sanirim bole gidecek gibi midem arada bulaniyor ama cok cok hafif bazi kokulardan ve yemeklerden sadece
irorkay Ayskem 6+4 de sayılır mı… Benim de bulantı var ve tiksiniyorum her şeyden. Yalnızca canım lahmacun tarzı şeyler istiyor şu an 🤣
Nurrrilk1616 Ayskem 11+2 oldum bugün aşırı bulantılarım vardı yediğimi çıkartıyodum ama azalıyor zamanla 😊
Nehirimmm06 Ayskem 7+1 erken uyuma var ben de onun dışında bulantı felan yok kızlar pek belirtim yok acıkcası
Ayskem masallarin benimde bişeyim yok pek son 2 gündür sabahları bulantım oluyor ama uzun sürmüyor cinsiyet olarak ne hissediyorsunuz 😊
arzuublm Ayskem evet takipte kalalım birlikte dogurcaz inşallah :)))) cinsiyetlerimizi de ögrenelim haber verelim senin ilk beta neydi ve bebegin hangi tarafta
fatmamrcn Ayskem yaa ben de 7+3 üm ve benim de bu birkaç gündür bulantı tiksinme oluyor. Ya bana da geçen hafta kese yanında kanama alanın var dedi bebeğin kalp atışını da duyduk ama tedirginim geçer mi acaba
Mihrialtntas Ayskem benimde hiç tatlı isteğim olmuyor genellikle ekşiye yöneliyorum hep turşu yedim hala da yiyorum☺️
Ayskem fatmamrcn aynı durumu bende yaşıyorum progestan fitil kullanıyorum yarın kontrolüm var bakalım ne diycek doktor
fatmamrcn Ayskem aynen ben de fitil ve iğne kullanıyorum.Benim de yarın kontrolüm var inşallah güzel haberler alıırz☺️
Ayskem Nurrrilk1616 benimde şimdiye kadar bişeyim yoktu sabahları bulantı oluyor gibi Allah’dan uzun süreli değil