Nazlicann1993 32 haftalık olduk bugün kontrolden yeni geldim bebeğimin kilosu 2kilo 30 gram sizinkiler nasıl arkadaşlar ☺️
Zeyzey1616 Nazlicann1993 kilosu haftasına göre normal mi yoksa güzel almış fazla mı dedi bnde 32 haftada gidicem de en son geçen ay gittim 1105gr dı 2 kilo olsun istiyorum merak ediyorum daha randevuya 12 gün var
Laylaaaa121212 Alt sınır 1800 galiba maşAllah 🧿 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin neler yiyorsunuz? Doktor iri veya tam kilosunda dedimi
Nazlicann1993 Laylaaaa121212 çok teşekkür ederim bu arada muz kuruyemis yiyorum genelde onlar kilo aldırıyormus bebeğe
Zeyzey1616 Nazlicann1993 ay inşallh canım ya Kafamda hesaplıyorum 2 kilo olursa 32 haftada en azındn 2 ayda rahat 1 kilo daha alırm 3 kilo olur diye kuruyorum kendimi Peki nasıl besleniyorsun sebze türü fazla tüketiyor musun
242424e 31+0 ım 1930 dedi kilosunu 1 hafta 10 gün kadar önde dedi doğana kadar ne kadar olur bu bebek çok iri olur mu normal doğum yapacağım korkuyorum 😔 sizinkilerle karşılaştırınca çok iri gibi gelmedi ama bilemedim….
_TuBaa_ Nazlicann1993 Bizim iki hafta önce idi kontrol ve 33 hafta idik ve Kilosu:2.600 gramdı. ¾ günde önden gidiyoruz. Biraz uzun ve tombik olacak annesi dedi🤣Az biraz da Kafamız 1 hafta önden gidiyor. 36 oldu bugün ve cumartesi kontrol var bakalım nasıl olcak. Doktorun 36 da bakalım kilo alımı fazla mi ilerliyor dedi. Doğum 🤰 yolu ona göre değişir demişti. Ben:4.kilo Eşim:3.800 doğmuş. Boylarımızda uzun genetik dedik bunlar.