Hatice_bayraktar Merhaba anneler dün akşam yazmıştım 39+5 gunluguz açılma ve incelme yok demiştin rahimde bugünde sabahtan beri çok afedersiniz sümüksü şekilde akıntım çok sizde doğum habercisi olabilirmi? SIMDIDEN teşekkür ederim hepinize
Mervetekmn Hatice_bayraktar beyaz renktemi? bende 36+6yım 37oluyo yanı herhalde benımde ıslanıyor iç çamaşırım beyaz renk akıntı katı böyle ama agrım sancım sızım yok
goncaggg Hatice_bayraktar Hatice_bayraktar evet nişan gelmiş benim nişan geldikten 3 gün sonra doğurmuştum🙈
Hatice_bayraktar Mervetekmn evet bendede var ama sizin daha erken gibi benimle aynı olduğunu sanmıyorum
Nur1903 Benimde aynı şekilde çok afedersiniz sümüksü yapıda bembeyaz akıntım var ama çok fazla 36+6 yız bebişte çok hareketli taş gibi oluyor bazen ama sancım yok bence doğum belirtisi değil sancı yoksa🤷🏼♀️🤷🏼♀️