Merhaba kızlar yarim saat önce hastaneden geliyorum testeron hormonum(erkeklik hormunu) yuksek çıktı endokrinoloji bolumune gittim ve yasmin doğum kontrol hapini önerdi kullanip kullanmamak sana kalmış ama düzenlemek için icmelisin dedi acaba hormon duzenlemisine yardimci oluyor mu lütfen bana yardım edin …