Seyhanss kızlar daha bulantım falan yok sadece başım agrıyor ve çok halsizim aşırı sinirlilik var hiçbiseye katlanamıyorum normal mi ?
arzuublm gebelik bu hormonlar alt üst suan :) bende öyleyım 7+5 haftalıgım agresifligim tavan yaptı ona buna gider yapıyorum ve insanlara takıyorum piskopat gıbıyım :/