Mom28 Sezeryan doğumdan ne kadar sonra korse kullanılmalı tecrübeli anneler görüşlerinizi bekliyorum. 😊
Alwayshope Mom28 doğumdan iki gün sonra taktım keşke hemen taksaydım bile dedim hem hiç karnım kalmadı hemde onun sayesinde çok rahat kalkıp oturabiliyordum sadece uyurken çıkarıyordum
Balonnnnn Biraz düzelince taktım hemen hiç karnım kalmadı. İkinciye de inşallah takmayı düşünüyorum hemen öksürürken vs sallanmadığı içinde rahat oluyor.
Alwayshope Sema18 inanın eşim almıştı ben kullandıktan sonra eşimin babaannesine gönderdim göbek fıtığı var diye hiç resmi yok
Alwayshope anneebrulice hiç bilemedim ama bu korseyi kullandıktan sonra eşimin babaannesine gönderdim rahatsız diye. Ama çok kullanışlıydı ilk zamanlar ben zorlandığım için iki kişi belime koymadan önce gerdiriyordu sonra karnımda birleştiriyordu hiç acımıyordu