Momandbabyy öncelikle ben ilk aylarımda hayattan soğuyacak derecede mide bulantısı çektim ve ancak 19.haftamda yeni tamamen kesildi. Hala bazen acıktığımda ya da koku aldığımda oluyor ama en azından kusmuyorum. Bana hiçbirşey fayda etmediğinden doktorum ilk önce prilam dr verdi fakat o ilaç beni ancak yarım saat falan idare etti hala beslenemiyor su içemiyordum serum yiyip duruyordum ağzıma kan tadı geliyordu değerlerim düşünce doktor zofer adında bir ilaç verdi ve bundan kuvvetlisi yok bebeğine zararı da olmayacak dedi günde iki tane olarak başladım ve dünyaya döndüm o ilacı günde 1 tane olarak 16.haftama kadar ara sıra kötü oldukça kullandım şimdi ise kullanmıyorum gerek duyacak kadar kötü olmuyorum çabucak geçer inşallah bu zamanlarınız ben hiç geçmeyecek diye ağlıyordum ama Rabbime bin şükür geçti