Tubayy Normal 7 haftalık olmam gerekiyor bgn kontrole gittim bebeğim gelişmemiş hala 5hafta 6 günlükmüş salı günü tekrar kontrole gidicem hala aynıysa hamileliğimi sonlandrıcak ve ilk bebeğimmm ne yapıcam bilmiyorum
mommy_bee Okudugum kadariyla geriden haftası gelenler var ve 1 hafta normal deniliyor. Baska bir doktora özellikle perinatoga gitmeden gebelik sonlandirmak icin karar vermeyin bence.
guness_1616 Kesinlikle başka doktora da gitmelisiniz. Benim bir hafta geriliğim vardı, şuan 15. Haftamdayımm günü gününe gelişimi uyumlu oldu. :)