yumukeller Aynurr16 öğlen 1:30 da bağladılar suniyi ama başta düşük dozda verdiler vücut alissin diye. Aksam Saat 7ye kadar ağrı sancı açılma olmadı. 7de dozu arttirdilar 8:30 da sancılarım basladi 10 da 9 aciklkla doğuma alındım. 6/7 dkka içinde doğdum
Aynurr16 yumukeller iyi beklemişler arkadaşıma verdiler çok beklemeden sezeryana aldılar sancım olmasaa suni işe yarar inşallah bendede
yumukeller Aynurr16 ben özelde yaptım doğum doktorum da tamamen normal doğum odakliydi. Bebek tehlikeye girmediği sürece bekleyecekti. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin herkese sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😊🤲
Aytenclk44_ Bende oldum bügün çatı muayene si ama açılmam olmamış henüz daha 2 hafta götürebilir dddi doktor 🥺
Aynurr16 yumukeller bende özelde yapıcam çoğu arkadaşımın tavsiyesi ile doktorumu buldum benimkide öylede ebe biraz gözümü korkutuyobenim 🙄
yumukeller Aynurr16 ebeler doktor.ne derse onu yapıyor yani bizimkiler öyleydi. Kendi doktorunuz girecek demi doğuma
yumukeller Aynurr16 doktorun normal doğum destekçisi ise ebe hemşire ona göre hareket edip davranıyor beklerler sancılarını inşallah merak etme 😊