Hanımlar wc ye gittim abdestimi aldım namazımı kılıyordum son rekatta oturdum sure okuyorum bişey aktı gitti engel olamadım namazımı bitirdim tuvalete gittim iç çamaşırım ıslanmış baya ama siyah olduğu için rengine bakamadım idrarımı yaptım çıktım bidaha da olmadı acaba baskıdan altımamı kaçırdım 38+4 üm nişanım da gelmedi doktora sorucam ama emin olmak istedim yaşayan varmı ne yapmalıyım doğursam keşke