balyanakoglum ben de tam tersi sezaryen olacağım zorunlu bana da normal için baskı yapıyorlar. Her gören normal doğur, ayy inş normal yaparsın, bak normal doğum en güzeli… Vs vs sezaryen olacağımı bilmeden konuşup üzüyorlar. Hepsinden nefret ediyorum. Doğum şeklimiz kimseyi alakadar etmez. Ben de isterdim normal doğurmak lakin sağlık problemim el vermedi ne yapayım? Her şey Allahtan Rabbim iki doğum şeklinde de bu güzelliği bize bahşetmiş oluyor hiç anne olamayanlar var… İnsanlar çok acımasız! Bıktım yemin ediyorum onların yüzünden kendimi eksik hissediyorum.