Bizimde 10 mart görünüyor ,28+1 iz 😊 Yeni doğan için bolca zıbın 2 3 tane patikli tulum bi kaç tane alt üst takım ,2 tane 10 lu hastane çıkışı 1 tanede 5 li hastane çıkışı aldım.Çorap şapka önlüklerdende 5 er tane aldım.Diğer aldıklarımı mevsimine göre 3-6 ve 6-9 aylık olarak aldım.Tekstil harici; ateşölçer,küvet seti,bebek arabası,ev tipi ana kucağı ,reflü yatağı,oyun halısı, bez için özel çöp kovası, anne yanı ahşap beşiğini aldık.Dolap ve şifonyerinide sipariş verdik.Sanırım sadece kendi eksiklerim kaldı müslinler battaniyeler nevresimler falan hepsi alındı tüm listeyi yazamadım 😀