Linaninannesi_ Kuzum detaylı ultrasona tam olarak 20. - 24.haftalar arasında giriliyor unutma bana doktorum böyle söyledi çünkü tam bu haftalar arasında bebeğin kemik gelişimi başlıyormuş… Ben daha salı günü girdim 23+2 deyim… Ama bana kalırsa çok son haftaya doğru bırakma…