NeslihannK fulyagah55 14. Haftamda cinsiyet öğrenmek icin gittim 23. Haftada detayli ultrasyon icin gittim 35. Haftada gelişim geriliği var dedikleri icin gittim mükemmel bi doktor kesinlikle tavsiye ederim Ali hoca mi 💕
Ysm-- fulyagah55 ben detaylıya girdim aşırı ilgili iyi bir doktor herşeyi tane tane anlattı aklında hiç soru işareti bırakmıyor
Buse1996 fulyagah55 22ci hafta da detaylı ultrason için gitmiştim ben cinsiyetini daha önceden öğrenmiştim yine de söylüyo
Meleka Detaylı ultrasona gittim yarım saat anlattı tüm organlarını tek tek inceledi ayrıntılı bir rapor bir CD iki de resmini verdi renkli çok memnun kaldım 450 tly yaptırdım
fulyagah55 Bende ikili tarama testi için gidicem haftaya 570 TL ödeyeceğim 12 haftalık olacağım gittiğimde cinsiyeti henüz bilmiyorum