Noalavin2020 İlk bebeğime hastane çıkışı aldım kullanmadık doğru dürüst şimdi hm de çok güzel tulumlar gördüm onlardan alsam mantıklı mı ? Şapkayla kombin yapsam?Fikir veren olursa çok sevinirim 😽😽
Dorukunannesifatma Noalavin2020 ben hıc hastane cıkısı almadım bebegın tulumda daha rahat edecegını düşünüyorum derli toplu bi de çok hoş duruyor 🥰
Naazz Benim de ikinci benimde öyle bişeyler yapasım geliyor🙈 çünkü bi daha kullanamıyoruz o hastane çıkışı setini çok gereksiz 😂
Heyecandorukta Naazz Ben de 3 tane 10 lu set 4 tane 5 li set aldım. Bir kısmını değiştirip 3-6 ay mı yapsam o zaman fazlamı yani?
Unicornn Heyecandorukta 3 tane 10 lu set çok fazla değil mi. Ben 1 tane 10 lu set, 2 tane 5 li set bir de ayrı tulum aldım kışlık ayriyetten 2-3 takım zıbın takımı var hafif giydirebileceğim daha başka bişey almıycam çabuk büyüyorlarmış zaten
Naazz Heyecandorukta kesinlikle değiştir bir de hastane çıkışları çok küçük oluyo 2 hafta flan giyer en azından 0-3 ay flan al ya da çok diyorsan 3-6 ay alabilirsin