EsraKaramuk Nsyaatls 15 gün önce sezeryan doğum yaptım. 9 kilo aldım hamileliğimde. Doğum yaptıktan iki gün sonra tartıldım. 8 kilo gitmişti bile. Şuan da sadece göbekte sarkma var onun için korse kullanıyorum işe yarıyor
alenrenas1 EsraKaramuk korseyi ne zaman kullanmaya başladınız bende sezeryan yapıcam ama korse almadım henüz doğumdan ne kadar süre sonra kullanmaya başlanır
EsraKaramuk alenrenas1 Bana doktorum iki hafta sonra kullanmaya baslayabilirsin dedi. O şekilde başladım. Karnım dikiş yerinin üzerine de gelmemiş oluyo rahatlatiyo korse
EsraKaramuk Dorukunannesifatma ben Hepsiburada dan almıştım marka hatırlamıyorum ama doğum sonrası toparlayıcı korse yazarsanız cikar