yanlış anlamayın beni sakın ben 30 yasındayım 24 yasımdan beri içiyordum testim pozitif çıktıgı an bıraktım çok zorlandım ssıkıntı yasadım taki bebegimin kalp atışını duyana kadar aklıma hep o kalp atışını getirdm ve bir daha içmedim 7+4 haftalıgım içmeyi de düşünmüyorum ablam 2.bebegin de içti ve suan yigenim 3 yasında kalbi delik ve kalçasın da problem oldu nefes sıkıntısı oluyor yani demem o ki hersey bizim elimiz de