Öncelikle geçmiş olsun tatlım.. sen kayısı hoşafı gibi kabızlığa iyi gelecek şeyler tüket, sütünden geçsin.. zeytin yağı ile bebeğinin karnına hafif hafif masaj yapabilir pamuğa sürdüğün zeytin yağını poposuna değirebilirsin.. aklıma bunlar geldi, kardeşimin bebeği de böyleydi, acile götürüp yaptırdık birksç kez.. sonra alıştı.. ve dr lar 7-8 gün kakasını yapmayana bile normal demişti.. stres yapmadan sakince masajla bacak hareketleriyle çözmeye çalışın demişti. Rabbim şifa versin. 💗