Badenzi02 Herkes kiz demisti ama oglan senesiymis gercekten bugun ogrendim 😊💕 16. haftadayim eminim ama kordon olmasin haftaya tekrar bakalim dedi. Bu haftada sonra degisir mi ki?🐥 Anlayan var mi bacak arasi fotografini yukleyeyim🙊
esraizmirli Badenzi02 canım erkekten kıza kolay kolay değişmiyor diyebiliyorum ☺️ Benimd eilk bebişim kız olsun çok istemiştim doktorum 10. Haftada erkeğe benzetti 15te tekrar gittim bir umut belki kızdır diye ama erkekmiş😂 tabiki sağlıklı olması tek temennim
Ayseege6156 Badenzi02 erkek canım hayırla doğsun büyüsün inşallah 🥰 benimde erkek bizimde ultrason o şekildeydi biz şuan 30. Haftaya giricez değişmedi 😅
Badenzi02 esraizmirli bende kiz diye dusunmustum hep cok sasirdim🙊 saglikla gelsinler insallah yavrular💕
Badenzi02 Ayseege6156 amin canimm burdaki hikayeleri okuyunca korktum ama saglikla hayirla gelsinler😍❤️❤️